the world's greatest

Nu har min hals vägrat att samarbeta med mig i två veckor. Därför ringde jag nyss till hälsocentralen och fick tala in mitt nr. Dom skulle återkomma.... kl 14?!?!?! Förstår inte hur det kan dröja  3,5 timme men men. Hoppas att jag får penicillin eller nått så halsen ger sig.

Niklas var så söööt i fredags! Jag kom hem ifrån jobbet klockan tre och halsen hade i princip täppts igen. Det går i perioder på dagen och vissa gånger så "bankar" det i halsen. I alla fall. Niklas frågade typ 5365897 gånger vad han skulle göra innan han fick den briljanta iden och sa "Du kanske vill åka in till Valbo och få någonting?" Haha ååh vad jag skrattade :) Först att meningen låter helt sjuk men sen tanken bakom typ "om vi handlar något så mår hon bra och slutar att gnälla" haha sötnos :) Vi halvsomnade på soffan ett tag innan det kröp i kroppen på oss. Då åkte vi in till Valbo och jag fick riktigt bekräftat hur sjuk jag verkligen är. Jag ääääälskar skor, kläder och smycken men trotts att Niklas sprang och drog i plagg genom hela valbo så kände jag mig inte alls på shoppinghumör. Istället så tyckte jag att det var väldigt roligt (det är det alltid) att välja ut lite kläder till Niklas. Han köpte 2 fina skjortor, ett par byxor och ett par skor. I sista affären som vi var in i så hittade jag ett par leggings som jag vet att jag innerst inne ville ha, ändå fick Niklas nästan övertyga mig om att jag vill ha dom, haha :p Sen när vi kom fram till kassan så såg han ett halsband som jag kollat på förut så fick jag det med :) hihi dom är super fina! När vi sedan kom hem så slocknade jag på soffan kl 21.30 och sov till elva på lördan när det var  dags att pallra sig iväg till jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0