2 dagar kvar...

Nu ska jag kila ner till badhuset. Senare kommer mamma hit så då sätts mina bakkunskaper på prov. Kan ju också berätta att vi tydligen hade fått fel biljetter till Thailand. Haha, den här resan kommer bli så lyckad känner jag! Hahaha. Så, medan jag är borta kan ni ju lyssna på melodifestivalens bästa bidrag :) Okey, dom hade aldrig vunnit utomlands men vafan, Sverige vinner ju ändå inte så då tycker jag att vi kan skicka någon som man blir glad av! Jag skrattar alltid när jag hör den här låten :)

Nu hoppas jag att dom här vinner! Jag vet Bettan, du tycker att jag är rubbad i huvudet och har musiksmak som en 50åring. Men det viktigaste är väl att man blir glad av musiken ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0