DREAM ON

Jag hatar vad som händer i min hjärna när jag har somnat. Jag drömmer helt störda drömmar som är så verklighetsstronga så jag vaknar med ett ryck och har panik.
I förrgår till exempel så drömde jag att mamma kom in på mitt jobb med en bebis i famnen, då hade jag fått ett till syskon. Igår drömde jag att min närmsta ryckte ut i krig.. Annars brukar jag ofta drömma att jag jobbar, allt blir fel och jag får panik och säger upp mig. Ibland har jag drömt att jag har börjat bråka med kunder och att dom blir galna och ska slå ner mig. Ofta har jag drömt att jag blir jagad. Att jag bara springer och springer efter en skogsväg utan att veta vad jag springer ifrån eller vad jag springer emot. Det är alltid samma väg som jag springer men jag kommer aldrig fram. Inte konstigt att jag är trött på morgnarna och inte orkar kliva upp..
Finns det någon drömtydare där ute? Det är ju nästan så att jag inte vågar gå och lägga mig för att det är så hemskt att vakna upp i panik.

Kommentarer
Postat av: majsis

"Bli jagad

Att bli jagad – stress. Du har svårt att hinna, eller orka, med de krav som ställs på dig. Jagas du av familjemedlemmar är det skuldkänslor och privatlivet som stressar dig. Okända jägare handlar om en allmän fruktan för ekonomin och framtiden medan arbetskamrater och chefer är jobbrelaterad stress.

Att jaga själv – lösa problem. Att jaga något eller någon betyder att du bör/kommer att hitta drastiska lösningar på dina problem. Ju roligare du upplever jakten desto viktigare är det att du konfronterar sådant som stör dig i din vardag. Jaktglädje är en undermedveten tolkning av rättfärdig ilska, särskilt hos kvinnor" - SÅ sluta jobba så jävligt och va med mig ist! <3 ;)

2010-03-03 @ 10:33:43
URL: http://mxmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0