I GOTTA FEELING...

... THAT TONIGHT'S GONNA BE A GOOD NIGHT!


Goood morniing! Trodde ni inte va? Att jag skulle kliva upp innan 10 när jag har lov? hohoho.
Ska befinna mig på gymmet kl 10 och kl 11 ska jag möta upp Joss i simbassängen :) Oj, nu skicka hon sms. Verkar som att det är ändrade planer pågång. Blir milen i högbo ist. UNDERBART VÄDER, nu skulle man ha vart i k-berg :)

Senare idag ska jag sola! Finally! Har blivit så blek att det känns som att man ser igenom mig.. Efter det så ska joss få färga mitt hår, kan även det behövas. Stjärnan ringde ju nämligen igår och berättade att jag ska ut ikväll. Härligt med lite framförhållning menar jag ;) En riktig J&J dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0