thaiu

Ska forsoka kladda ner nagot har nu. tangentbordet ar fucked sa det kanske inte blir sa javla forstaligt :p vi ar i bankok nu. imorn drar vi till mbk a shoppar! phi phi var helt underbart! jag brande helt sonder ansiktet sa den lilla farg jag hade samlat pa mig trillade av. inte sa mysigt. igar var forsta dagen i bankok och det firades STORT. Pa 12 slaget var det nagon som tog tag i mig a drog upp mig pa scen sen f\fick jag lyssna till skonsang fran en hel pub som skrek happy birthday songen pa thaiengelska. Haha. Efter det sa tappade jag och lillen bort dom andra men hittade tva italienare som bjod hela natten. Vi var tvungna att saga att vi skulle pa toa och sen smyga ut fran krogen for att bli av med dom. Vi kom tillbaka till hotellet vid tre och en halvtimme senare stod dom utanfor med hamtmat fran donken. haha. Idag har jag mest vart bakis och gatt bland standen har pa koshamroad. Na nu orkar jag inte skriva mer. tjara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0