Hejdå Sverige, men tjaaaaa Thai!

Holy cow idag åker vi! Jag har väl sovit sisådär fyra timmar inatt. Somnade vid ett och hade klockan på fem. Varför jag hade klockan på fem har jag ingen aning om. Jag var nog jävligt nervös för att sova över. Nu har jag nyss packat klart. Eller ja, klart å klart jag har iallafall inte så mycket kvar, men säkert nånting! Hjärtat ligger på soffan och sover. Vid elva-tolv tiden så ska vi börja rulla mot arlanda. Blandade känslor, minst sagt. Det här kommer att bli en grym upplevelse och en bra erfarenhet. Lite synd bara att Thailand inte låg närmare, typ som Gävle, så jag kunde åka hem och pussas lite ibland. Men - what doesn't kill you makes you stronger, right?

Nu ska jag ladda hem den sista musiken som jag vill ha in på iPoden sen ska jag pussa så mycket på min älskling så att det räcker för 3 veckor! Ha det bra i kalla Sverige, när jag kommer hem så är det vååår! :) hoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0