mår mos

OUÄH. Jag undrar när jag kommer att bli en lika rutinerad krökare som jag var i mina glänsar dagar sådär kring 16-års åldern...

Gårdagen var iallafall great! Fick dras med joss hela dagen :) Sedan kom Jessica hit för förkrök och taggning. Vi drog sedan till st och jag måste ju ha vart rejält packad som kramade mitt hatobjekt nr 1!!! Fan vad arg jag är för det idag. Annars då? Tackade nej till att röka, tackade nej till shots, tackade nej till att kasta av mig tröjan framför scen. Men hade jävligt roligt ändå :) Vid 12-tiden kände jag att det var dags att ge upp. Måste ju spara lite på levern innan Thailand :)

Fick precis ett sms av josse "Kan vi ses i eftermiddag? Måste snacka om imorgon" svarade "vadå imorgon, menar du inte igår?"  "Haha jo igår. Fan full fortfarande" Haha I like that girl!
-08 så var jag en rutinerad supare som inte stupade efter halva kvällen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv; haha, come and get it ;)

2010-03-04 @ 20:46:35
URL: http://johannahelaveckan.blogg.se/
Postat av: larss

hahah dör. jag känner mig fortfarande inte pigg! what happend? och vem kramade du? va fan. hur mycket har jag missat? vart var jag? CALL!

2010-03-05 @ 14:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0