Tell me do you feel it?

Om en vecka så har jag antagligen panik över att jag har vart för mycket tidsoptimist och glömt att packa.. Det är galet att det bara är 7 dagar kvar tills vi åker.

Imorgon ska jag ut på jakt igen efter en duglig musikspelare att ha med mig. Det finns ju en miljon att välja på! Och jag hatar att gå runt bland hyllorna själv för det går högst en minut sen har någon försäljare hoppat på mig och "ah, letar du efter en ny iPod? Men då finns ju den här och den här och den här"... Uhhw. Är jag ute och handlar med Niklas så sitter jag som ett plåster på honom så fort vi går in på affärer som elgiganten eller siba.
Nu ska jag plugga lite. Senare gym och efter det hem till mamma för tacokväll! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0