Tänkte skriva en bok...

Nu är det bara fyra dagar kvar tills vi åker. Därför försöker jag att hinna med så mycket som möjlig på så lite tid som möjligt. Vill träffa mina gobitar innan jag blir borta i 3v samtidigt som jag vill vara med hjärtat så mycket som jag bara kan. + att jag måste jobba, plugga, packa och leta på passet som jag fortfarande inte har hittat!


Jag har tänkt mycket fram och tillbaka på hur länge tre veckor är egentligen. Det är ju ingenting? Men samtidigt. Tre veckor utan min andra hälft? Utan han som jag har somnat och vaknat upp bredvid i snart 11 månader. Utan han som känner mig bättre än någon annan. Han som vet hur han gör mig glad, hur jag ser ut när jag funderar och han som kan få mig så lugn bara genom att hålla mig i sina armar. När jag åkte till Öland så var tanken att jag skulle stanna i 2 månader. Jag stannade inte ens i en månad och efter bara en vecka på Öland så kom Niklas ner och stannade i en vecka. När jag frågade min chef om jag fick åka hem så sa hon tveklöst ja, även fast jag skulle ha stannat i över en månad till. Hon sa att det syntes så mycket på mig hur mycket jag längtade hem så hon kunde inte hålla mig kvar. Jag har aldrig vart lyckligare än när jag överraskade Niklas på hans jobb (han visste inte att jag hade fått åkt hem tidigare). Det såg ut som att han hade sett ett spöke när jag klev ur bilen och jag har aldrig vart med om att någon har skakat så mycket av en kram :) hihi. Nu har alla bilder av hur jobbigt det är att vara ifrån varandra letat sig fram i mitt huvud igen.. Jag kommer att sakna Niklas så sjuuukt jävla mycket :(



Okey, missförstå mig inte! Klart jag tycker att det kommer vara underbart att åka till Thailand som jag aldrig har vart i förut! Och jag är galet taggad på all shopping och sol som landet har att erbjuda. Jag önskar bara att jag fick ha med mitt hjärta också! Jag vill ha allt! Party och shopping med kompisarna och underbara solnedgångar att dela med min älskling. Just i ja! Mitt hjärta är ju med mig (på sett och vis). Jag fick egentligen inte berätta att jag fick en lila ipod och superhörlurar av honom i lördags för då skulle han framstå som en toffel tyckte han, haha så söt hjärtat. Iallafall så har ipoden en kamera så hela helgen har jag lekt paparazzi och filmat Niklas i 73345 olika vinklar. Hihi. Så nu har jag underhållning för den 17 timmar långa flygresan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0