Don't try and test me cos you'll get reaction

Skola och jobb som stod på schemat idag. Jag säger som blondinbella "Vill man vara ekonomiskt oberoende vid 25 får man jobba hårt", så jag antar att det bara är flippa hamburgarna och se glad ut, det finns inga genvägar till rikedom, makt och .... hm, någonting annat också..

anyway... Åkte in till skolan bara för att få höra att lektionen var inställd, kanonkul! På bussen gick den här låten på repeat i mina lurar;
När jag lyssnar på musik så brukar jag alltid föreställa mig att det är jag som sjunger och spela upp värsta scenariot i skallen. Haha ganska skruvat, jag vet! Men kan inte rå för det :) Så när jag hade lyssnat på den här låten typ 10 gånger i rad så hade jag den perfekta scenen i huvudet. Om någon tjej kommer fram och är otrevlig på krogen så är jag inte nådig nu! Har redan sett framför mig hur jag häller ut min drink över henne och sen slår ner henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0