lite balbilder

sitter här hemma framför datten och irriterar mig på precis var enda tanke som dyker upp i skallen eller ord som jag ser på skärmen!! Vet inte varför jag grinig egentligen heller. Började med att jag tänkte på en sak som egentligen är helt oväsentlig och sedan kunde jag inte sluta tänka utan tankarna bara drog iväg hur långt som helst och nu är jag sjukt irriterad! Så jävla tråkigt.

Något som var betydligt roligare var att kolla på min supersnygga barbie som hade bal idag :) Alla på balen var verkligen väldigt vackra. Utom några som var skitfula och man undrade ju.....ja vad fan gick snett liksom?
Mitt älsklingshjärta är och spelar match. Jag förstår inte killar. Eller är det bara Niklas? Spelar fotboll med mosade tår och ett ben som nyss läkt en sträckning. Men men, antar att dom flesta fotbollsnördarna är likadana ;) Hade vart kul att få vara där och titta på hjärtat men har en hel hög med plugg att ta tag i nu...
Knäppte inte så många bilder på balen men här är'om iallafall;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0