Take a picture

Haha jag och Niklas stod i köket och jag var som vanligt på mitt stålande morgon humör... :p Jag gjorde någonting med handen och direkt var Niklas uppe med kameran; "gör så där igen, det såg skitfint ut"! Haha så här blev resultatet;
Jag och kort är nog inte meant to be helt enkelt.. :p


Misslyckat försök nummer 2;
Men det är väl bra att kunna bjuda på sig själv, hahaha



Någon som inte kan bjuda på sig själv....



Trodde aldrig någonsin att jag skulle skriva om henne. Tycker att hon är helt skruvad i huvudet. Men hamnade av en slump inne på den här sidan. Tyckte att det var lite kul :) Haha jaa, ska man hålla på och retuschera bilderna så kanske man ska göra det snyggt iallafall...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0