världens bästa

När jag och Niklas var in till valbo för någon vecka sen blev jag irriterad för att jag inte hittade någonting som jag ville ha. Det är så typiskt mig! Om jag går in med inställningen "Okej, nu har jag jobbat mycket. Kosta vad det kosta vill - här ska shoppas!" Då hittar jag absolut ingenting. Sprang in i alla affärer men kom ut tomhänt.
Då säger min pojkvän helt spontant "Vi behöver ju inte handla bara för att handla. Kan vi inte ta en heldag i Stockholm istället? Där har dom ju mycket mer affärer.."
Jag blev helt ställd. ALDRIG trodde jag att någon skulle ställa upp på en heldag shopping i huvudstaden, när jag vet hur dryg jag är när jag väl börjar plöja i affärerna.
Det stora frågetecknet är om han;
  • 1, var sjuk när han sa det
  • 2, är puckad
  • 3, är gay
  • 4, är alldeles... alldeles... UNDERBAR! :D

Nu ska jag fortsätta plugga. Kl 17 väntar jobbet...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Haha, ja han var säkert jätte7k...:)

Jag tror han yrade lite där;)

2010-05-26 @ 07:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0