it's been a while

Ibland finns det ingen blogglust alls (oftast för att jag tycker att min blogg är så ful), men ibland rullar skrivarlusten in över mig som en stor varm kram. Iofs kan det varma komma från att jag fortfarande sitter på mitt feta ass i träningskläder. AAJA. WHATS UP? undrar ni nu. Jo jag har skaffat två till jobb. Jobbar nu som servitris på Oden och dealer/croupier vid black jack borden under nattetid. Har även utökat min cykellicens till en driver licens! Så nu brummar jag runt på vägarna. Ingen har vetat att jag hållit på med körkortet förutom Niklas och syrran så det var roligt att se när pärona tappade hakorna :D
Det senaste på nöjesfronten är att Niklas har fyllt 23 år. Ja må han leva! Jag körde på taktiken att gå ut hårt och öka, något som jag fick lida av dagen efter - milt sagt. Några bilder;
Började kvällen med drinkroulette, 6 shot down and here we go!







Lite dragen kanske...



Av mig fick Niklas en global kockkniv, buket med en snöros och ett fjantigt kort :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0