städa som fan

Tjeeenna. Har tillbringat fm med att diska, tvätta, hänga tvätt osv.. Inte askul, men sånt som måste göras. Har också filat lite på mitt cv. Niklas fick ta min cv bild för några dagar sedan, efter att jag kom hem från ett nio timmars pass i stekos. Usch vad svårt det är att se både pålitlig, glad och seriös ut i ett kort. Skulle vara bättre om man fick skicka in en videohälsning i sitt cv så att det blev mer personligt.

Ikväll tänkte jag ta och skriva varför jag tycker att det är bra att sd är med i riksdagen. I Sveriges lag står att man ska se likadant på alla människor oberoende av sexualitet, hudfärg, politisk åsikt osv. Tycker ni att Lars Ohly följde detta när han vägrade att gå in i samma rum som Jimmy Åkesson? För att Jimmy hade en annan politisk åsikt än honom själv. Lars Ohly blev hyllad för detta vilket jag tycker är sjukt. Det är precis samma sak som att han hade vägrat gått in i rummet om det suttit en bög där inne eller en neger! Man ska acceptera andra människor vare sig de har annan hudfärg, sexualitet eller politisk åsikt och det är dags att politikerna börjar göra det nu för det enda dom gör är att skämma ut sig själva. Fortsätter jag att skriva nu så blir jag bara förbannad och då kommer jag inte att få mycket gjort idag. Det är bättre att jag får skriva ur mig ikväll så jag kan sova på saken efteråt :)

Nu ska jag fortsätta att plocka innan Niklas kommer hem. See U!
cv bilden som ska ta mig mot oanade jobbhöjder , haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0