Tja tja

Oj jäklans. Här hade jag inte skrivit på ett bra tag. Eftersom 98.9 % av mina närstående blir förbannade på mina åsikter om SD så låter jag det ämnet vara lite. Tycker bara att ni borde tänka till. Istället för att ta in 100 000 invandrare och knappt klara av att ta hand om hälften så kanske vi borde göra någonting åt det? Men ni kanske tycker att det är bra som det är? När en person som precis kommit till sverige bankar en hammare i huvudet på en kille inne i gävle. Invandraren ringer sedan polisen och lämnar in sig själv. Polisen frågar "varför gjorde du det, och varför erkände du direkt". Han svarar att han tjänar mer på att sitta i ett svenskt fängelse än att vara i sitt hemland. DÅ borde man ta tag i saken tycker jag, något som politikerna och 95% av sveriges befolkning inte håller med mig om. Men men..
Iaf, imorgon har jag dansuppvisning!!! Iiiihhh spännande!! :D Sen på lördag drar jag till Egypten och hälsar på mumier!  Tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0