Klockan står på två minuter i kvart!

Längesen jag trillade in här nu... Dagarna rullar på som vanligt och nu är det bara 16 dagar kvar till Egypten!!! Yey!

Idag drog jag och min brother in crime ner till badhuset för lite muskelstimulation. FYFAAAN säger jag bara!! Maria fick bestämma vad vi skulle köra och självklart valde hon armar, biseps, triseps, fiseps, kiseps och allt vad det heter. Jag känner mig ganska hemma på gymmet och brukar alltid köra "safe" och träna det som jag kan snarare än det som behövs. Jag brukar springa, träna ben, mage, rygg osv. ALDRIG har jag gått in på "killarnas territorium" då det bara känns fjantigt om jag skulle stå och kämpa med en kilos hantlarna bredvid biffarna. Men med Maria i täten så ställde vi oss framför speglarna, greppade hantlarna och började spänna oss framför spegeln. Precis på det sättet som biffarna jag brukar fnissa åt när jag springer på bandet.. Det gick faktiskt bättre än väntat och jag kunde köra med två kilos vikterna istället för ett kilo. Hahaha - ja jag vet att jag är en jävla klenis. Efter gymmet simmade vi några vändor i den svinkalla bassängen. Dock så trodde jag att jag skulle drunkna varje gång Maria öppnade munnen. Det spelar nog ingen roll vad den tjejen säger - jag garvar lika mycket varje gång. Tillexempel när vi simmat ett tag så inser vi att två av tre klockor har stannat på kvart i två. Maria funderar ett tag på det och säger sedan "Ja, men det är nog strömavbrott eller något". Jag trodde att jag skulle dö eftersom att hela badhuset lyste som gatorna i LA. Efter ett tag ser Maria en annan klocka och säger "Men kolla den där klockan har inte stannat. Den står på två minuter i kvart!" Hahaha!! Jag hann sjunka ner till botten och tillbaka innan jag förstod att "två minuter i kvart" betyder 13 minuter i...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0