sleep tight


Usch! Inatt när jag skulle gå hem från Josse så hamnade vi mitt i värsta knarkuppgörelsen. Typ. Vi såg två äckliga gubbar cykla förbi, någon skrek och någon blev strypt. + att det var dimmigt ute! Hualigen. Jag och Josse håller förresten på att öva upp oss till showartister! Om 2 weeks åker vi på kryssning och ojojoj vad vi är taggade! We will rock you! Hihi. Igår blev det mycket rödvin, bärs och snack! Härligt! Dock så hade jag glömt hur på folk kan vara på pubar! Äckligt när typ 30+are trycker upp mobilen i ansikete på en och ska ha nummer. Fy! Förutom det så var det den bästa kvällen på väldigt länge, verkligen jättemysig :) Nä, nu ska jag sova så jag kommer upp till jobbet imorgon (idag)...
Puss



Show must go on



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0