not like a walk in the park

Anledningen till att jag inte har skrivit här på länge nu är för att jag har kommit in i en otroligt dålig period. Jag mår inte bra och har varken haft lust eller energi att skriva någonting här. Allt som jag tyckte var roligt att göra förr bryr jag mig inte om om jag missar längre. Hittar ingen engeri eller motivation till någonting längre. Förr fick jag panik om jag sov för länge eller inte var ut och träffade folk eller gjorde någonting under dagen. Idag känner jag att jag lika gärna kan vända mig i sängen och somna om och inte kliva upp överhuvudtaget. Det är inte för att jag är lat, jag har bara noll energi och glädje kvar. Vet inte vad jag ska göra och känner mig väldigt vilsen. Men jag antar att det också är en stig i livet som man måste promenera på då och då. Hoppas bara att den här stigen leder till ett slut snart, ett vägskäl eller en vägg som jag kan klättra över och känna att jag lever livet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0