Lewis

Hej hej hallå i stugan. Har hänt en hel del sedan sist och det bästa är att vi har fått en kattunge! Lilla Prins Lewis ligger nu på mina fötter å myser, haha. Det är en maine coon katt så han landar på runt 10 kg när han växt klart :) Plutten. Han är vääärldens goaste! Springer efter vart man än går. Han vill vara med hela tiden :) När vi ska sova har han bestämt att hans plats i sängen är mellan mitt och Niklas huvuden, så det blir nog ingen action i sängkammaren framöver om plutten får bestämma. Huvudsaken är ju ändå att Lewis får ligga där han kan somna tryggt :)

För övrigt så har jag fått ett till jobb. Aldrig fel :D Ska börja knega luncher på grillen. Så nu har jag tre jobb. Luncher på grillen , helger/eftermiddagar på Oden och sedan nätter som croupier på Lobby, Red Club och 8an. Kör bara kör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0