1

Hellu :) Josse har precis åkt hem så tänkte klottra ner lite hur min dag vart. Vaknade inte jättetidigt... Städade och åkte sedan till valbo med Maria. Efter det blev det en sväng till rusta för min del eftersom dom är så slarviga och inte kan sälja mig rätt grejer från första början!!! Efter det blev det ett kort jobbpass och sedan hem till pappa o hämta hammare och spik. Sedan kom min duktiga Joss hit som dagen till ära har fått nytt jobb!! :D hihi. Det firade vi med gårdagens tacorester och ett nytt bb-avsnitt. Har ju blivit lite tradition det där med bb på kvällen:) hehehe... Nu ska jag snart hoppa i säng för imorgon väntar en 9h-timmare igen. Känns lite segt nu när man har vart ledig i tre dagar (nästan). Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0