nattugglan

Hej hej! Slänger in ett inlägg här på kvällskvisten. Jag har ju haft två lediga dagar så här efter varandra. Underbart! Igår var jag o Josse in till Valbo och jag köpte en compjutter:) Shoppade även en micro och en väldans massa andra saker till lägenheten! Efter det tog vi en tripp till Jäderfors också:) Idag har jag hängt i solen med Lewis och SOLO, underbart :) Efter det kom pappsen hit och vi bubbade lite möbler upp på vinden. Håller på och få riktigt fint i min lilla lya nu! Känns jättekul:) Vi trivs riktigt bra här Lewis och jag! Senare åkte jag och handlade med Joss och sen bakade vi tacos och kikade på Despret och BB (såklart) ;) Nu har jag nyss tänt lite ljus och funderar på om jag orkar träffa grannen under. Men tror fasen klockan har dragit iväg för mycket nu. Sov så länge imorse så känner mig jättepigg! Jobbigt. Blir nog att kika lite på blocket o sen natta oss. Jag har blivit en blocket-nörd ;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0