kör bah kör!

Har precis kommit hem från innebandyn. Är helt slaktad, haha. Det är verkligen skitkul att börja trampa igång igen efter flera års uppehåll och jag hoppas att foten håller säsongen ut. Ska köra stenhårt med fotövningarna så kanske jag slipper kryckorna :)
Så här såg det ut sist jag körde -> http://jhasselgren.blogg.se/2008/november/jag-blir-sa-ledsen-i-ogat.html#comment

Nu hoppas jag bara att helgen går assnabbt så det blir måndag och poledance igen! Lite tråkigt att det bara är en gång i veckan.. Jobbar hela helgen men jag ska försöka att säga upp mig. Känns bara lite svårt att säga det face to face med chefen som vi har nu. Har redan försökt två gånger... Jobbar iallfall hos Shergo och Carina 12-16 på lördag! Dom är alltid så gulliga :)
Nää, nu hänga tvätten..... ööööh TJINGELING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0